وبلاگ

توضیح وبلاگ من

مقالات و پایان نامه ها | قسمت 29 – 10

 
تاریخ: 17-09-01
نویسنده: نجفی زهرا

 

    1. – E. R. Hardy Ivany; Marine Insurance, London, Butterworths Insurance Literary, 1985. ↑

 

    1. Alex L. Park: The Law and Practice of Marine Insurance and Practice, London, Steven’s & Sons, 1988, pp. 232, 388 ↑

 

      1. ماده ۱ قانون بیمه ایران ↑

 

    1. ماده ۱۵ قانون بیمه ایران ↑

 

    1. ماده ۱۵ و ۲۵ قانون بیمه ایران ↑

 

    1. Starck, 1972, pp.659-660 ↑

 

    1. کاتوزیان،ناصر،حقوق مدنی،انتشارات بهنشر،تهران، ۱۳۷۴، ص۴۲۸به بعد ↑

 

    1. کاتوزیان، پیشین، ص۴۲۸ به بعد ↑

 

    1. Rodière, abiod, No. 356, p.455 ↑

 

    1. کاتوزیان، پیشین، ص۴۳۰ ↑

 

    1. طالقانی، محمدعلی، فرهنگ اصطلاحات حقوق لاتین – فارسی، نشر یلدا، ۱۳۷۳ ↑

 

    1. Rodière, abiod, No. 356, p.450 ↑

 

    1. امید،هوشنگ،حقوق دریایی،مدرسه عالی بیمه ایران،۱۳۴۵ ، ص۳۴۸ ↑

 

    1. Fraikin, 1975, p.713 ↑

 

    1. Rodière, abiod, p.457. ↑

 

    1. Alter, 1989, p.11. ↑

 

    1. Le Tourneau, 1982,p. 1473 ↑

 

    1. Rodière, abiod, p. 457 ↑

 

    1. طالقانی، پیشین. ↑

 

    1. Sweeney, 1979, p. 237 ↑

 

    1. Sweeney, 1979, p. 237 ↑

 

    1. Frederick, 1991, vol. 22, p. 108 ↑

 

    1. کاتوزیان، پیشین، شماره۳۲. ↑

 

    1. کاتوزیان، پیشین، ج۴، شماره ۸۱۲ ↑

 

    1. محمدی، ابوالحسن، قواعد فقه، نشر یلدا، ج۱، ۱۳۷۳ص۱۱۲ ↑

 

    1. محمدی، پیشین، صص ۵۷ – ۶۰ ↑

 

    1. محمدی، پیشین، صص۵۷-۶۰ ↑

 

    1. نجفی، محمد حسن، جواهرالکلام فی شرح شرائع الاسلام، بیروت: داراحیاء التراث العربی، ۱۹۸۱م صص۳۲۰-۳۲۱ ↑

 

    1. قمی، میرزا ابوالقاسم، جامع الشتات، ج۳، تهران: مؤسسه کیهان، ۱۳۷۱صص۴۴۷-۴۴۸ ↑

 

    1. نجفی، پیشین ،صص۳۲۳ ↑

 

    1. علم الهدی ، سیدمرتضی، الانتصار، قم: منشورات الشریف الرضی،بی تا ↑

 

    1. قمی،پیشین ↑

 

    1. نجفی، پیشین، ج۲۷، ص۳۲۵ ↑

 

    1. کاتوزیان،پیشین ↑

 

    1. نجفی، پیشین، ج۲۷، ص۳۴۲ ↑

 

    1. ماهنامه پیام دریا،۱۳۸۱، شماره ۱۰۴ ، ص ۸۸ ↑

 

    1. Collision at sea ↑

 

    1. International convention for the unification of certain rules of law with respect to collision between vessslsTBrusselsT1910 ↑

 

    1. International convention for the unification of certain rules of law relating to bills of lading.1924 ↑

 

    1. United nations convention on the carriage of goods by sea 1978. ↑

 

    1. stranding ↑

 

    1. Insurance on ship ↑

 

    1. Hull insurance-assurance sur corps ↑

 

    1. براون, ار.اچ،بیمه بدنه کشتی، ترجمه خسرو فرشچیان، چاپ اول، شرکت سهامی بیمه آسیا، ۱۳۷۵، ص ۹ . ↑

 

    1. Lioyd’s ship and goods(S.G) form of 1779 ↑

 

    1. Lioyd’s marin policy (MAR)form ↑

 

    1. Companies marine policy (M.A.R.I) form ↑

 

    1. Institute of london under writers(I.I.U) ↑

 

      1. مهم ترین قیود بدنه عبارتند از: eht 83 slluH sesualc emit etutitsni ehT 59 lluH sesualc emit etutitsnI برای بیمه زمانی و ۵۹ lluH sesualc egayov etutitsnI ehT برای بیمه سفری ↑

 

    1. Tetley,William, International Maritim and Admiralty Law,Edition yvon Blais INC,2002 , p 590 ↑

 

    1. حکم مذکور به عمد فرمانده یا دریانوردان کشتی تسری نمی یابد مگر اینکه در بیمه نامه، خلاف آن شرط شود.به موجب قانون شماره ۱۱۷۲-۸۴(بخش دوم ماده ۱۳-۱۷۲ قانون بیمه های فرانسه:.””””erussa””l ed selbasucxeni uo sellenoitnetni setuaf sed sap dnoper en ruerussa””l“ لازم بذکر است که برخلاف احکام حقوق بیمه دریایی انگلیس، به موجب ماده ۵-۱۷۳ قانون بیمه های فرانسه، بیمه گر، جبران خسارت‌های ناشی از عمد فرمانده کشتی در بروز حادثه را برعهده نمی گیرد. ↑

 

    1. براون،پیشین، ۱۳۷۵، ص ۴۱ ↑

 

    1. Actual total loss ↑

 

    1. Aonstructive total loss ↑

 

    1. ممکن است به نظر رسد که ماهیت حقوقی اقدام بیمه گذار ،”اعراض از مالکیت” ‌و اقدام بیمه گر از مصداق های تملک مال بدون مالک است. این تصور را باید از ذهن زدود چه قصد بیمه گذار این ‌نیست که بدون توجه به شرایط از مالکیت خود عدول کند بلکه با توجه به منافعی که از محل احتساب خسارت کلی به عنوان خسارت کلی واقعی عاید او خواهد بود. ↑

 

    1. ۳- در قانون بیمه های فرانسه، ماده ۲۷-۱۷۲ به بیان حکم کامل ترک مالکیت کشتی اختصاص یافته است:a,ruerussa””l a serussa stejbo sel rus eerussa””l ed stiord sel erefsnart[tnemessialed]lI‘ tnetnomer trefsnart ec ed steffe sel te emmos al ed etilatot al reyap ed iul-rap egrahc .ressialed ed etnolov as eifiton erussa””l-uo tnemom ua seitrap sel retne trefsnart,el,resufer,erussa emmos al ed tnemeiap ud ecidujerp,snas,tuep ↑

 

    1. partial loss ↑

 

    1. Particular average ↑

 

    1. Deduction new for old ↑

 

    1. segrahc ralucitraP ↑

 

    1. صادقی نشاط، امیر، حقوق بیمه دریایی، چاپ اول، مؤسسه‌ آموزشی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران. ۱۳۷۰،ص ۱۷۴٫ ↑

 


فرم در حال بارگذاری ...

« دانلود متن کامل پایان نامه ارشد – ۲-۶- هوش بین فردی و امید و خوش بینی در خدمت بازار – 10مقالات تحقیقاتی و پایان نامه ها | ۲- ۱۶مطالعات و تحقیقات خارجی: – 3 »